3 ongelmaa jotka ratkoin Instagram Trial Reelsin avulla
Instagramin uusi ominaisuus Trial Reels mahdollistaa Reels-videoiden toimivuuden testaamisen ennen niiden julkaisua omalle tilille. Uusi toiminto on ottanut kovasti tuulta alleen, sillä toimintoa hyödyntämällä sisällöntuottajat ja markkinoijat voivat sekä optimoida sisältönsä ennen sen julkaisemista laajalle yleisölle, että kasvattaa tiliä nopeammin kuin koskaan ennen.
Mikä on Instagram Trial Reels?
Trial Reels -toiminnolla voit julkaista Reels-videon testimielessä, ilman että se näkyy seuraajillesi. Saat analytiikkatietoja siitä, miten video toimii Instagramin algoritmissa, ennen kuin päätät julkaista sen omalle kanavallesi. Trial Reelsit näkyvät käyttäjille, jotka eivät vielä seuraa sinua. Jos video menestyy, voit jakaa sen myös omille seuraajillesi.
Miten hyödynnät Instagram Trial Reelsiä?
Uusi sisältökonsepti tai pilari mielessä? Trial Reelsin avulla testaat helposti, miten uudistettu sisältötyyppi toimii
Testaa algoritmin reaktioita – Kokeile samaa konseptia eri tavoilla, toimiiko toinen tyyli paremmin kuin toinen?
Seuraa analytiikkaa ilman riskiä – Saat tärkeää dataa videon suorituskyvystä ilman, että se vaikuttaa tilisi statistiikkaan.
Hio sisältöä ennen virallista julkaisua – Jos video ei toimi odotetusti, voit tehdä muutoksia ja kokeilla uudelleen ennen kuin julkaiset sen seuraajillesi.
Bonus: Monet vaikuttajat ovat kasvattaneet tiliänsä Trial Reelsin avulla postaamaalla uudestaan vanhoja Reels keloja, jotka ovat aiemmin pärjänneet hyvin. Tämä on tehokas tapa kasvattaa tilin seuraajamäärää.
Trial Reels voi auttaa sinua ymmärtämään, mikä toimii, ja maksimoimaan näkyvyytesi ilman, että heikosti suoriutuvat videot vaikuttavat tilisi suorituskykyyn.
Mitä mieltä olet? Oletko jo testannut Instagram Trial Reelsiä?